måndag 16 mars 2009

Dumma måndag

Virrig morgon till och börja med. Sedan var boken jag skulle köpa på skolan slut... Så efter att ha flängt hit och dit hela eftermiddagen så gav jag upp. Det fick bli akademibokhandeln trots att den var mkt dyrare där. Grrr, får jag inte godkänt på kursen efter att ha läst den boken så... Men men det blev ju en sväng i centrum och lite smink följde med hem. Fattar inte att det alltid ska vara nåt som glider med i farten? Shopaholic?

Ikväll är Johan och repar. Måndags kvällen är min kväll. Ingen som gnäller när jag vill se på snyftprogram. Och lagom till att jag ska sova så kryper min goding ner bredvid mig i sängen. Skönt att ha min alldeles egna kväll. Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda och sedan blir det nog Spårlöst. TV4 för hela slanten med andra ord. Go kväll!

ps. Lotta! Johan var så snäll och följde med till IKEA. Och så jobbar han ju så hårt... Dessutom var jag beroende av hans goda vilja för att båda få hem och få ihop sakerna. Och så... tadaaaaaaaaa blir det inga digitala trummor. Ljuvt budskap i mina öron!

1 kommentar:

  1. Det var ju bra att han följde med DIG till IKEA...för det är väl bara du som ska använda det fina skåpet....jag förstår inte hur jag fostrat honom...du måste ryta lite och blänga argt (det gjorde alltid jag)Jag fick lyssna på klappande på knäna innan han hade några trummor över huvud taget...stackars lilla pojke...inga digitaltrummor(hi hi hi)Puss o kram
    Lotta

    SvaraRadera