måndag 16 mars 2009

Virrpanna

Idag blir inget riktigt lätt. För att vara någon som älskar att sova så tänkte jag helt snett igår när jag ställde klockan, så jag gick upp en hel timma tidigare än nödvändigt? När jag upptäckte att jag inte behövde åka 07:40 tänkte jag att en riktigt mysig frukost när man har en timma på sig är najs. Så med The voice strömmande ur högtalarna gick jag och kokade ägg Men sen gick det snett igen för här sitter jag med tandborsten i munnen. Och fattar inget, glömde jag äta äggen?

Jag hoppas verkligen att jag kommer skärpa till mig under dagen. Kan ju inte gå runt och flumma så här, vem vet vart det kan sluta?

Idag är planen att åka till skolan, fatta föreläsningen (om satser tror jag?), köpa en bok (bläää), låna två böcker på bibblan och förhoppningsvis får jag något läst i eftermiddag också. Men jag känner ju mig själv, riskerar att bli en slapp eftermiddag.

I vilket fall som helst så tänker jag äta frukost nu! Over and out!

1 kommentar:

  1. Hi hi hi....kan det vara åldern?
    puss o kram på dig
    Lotta

    SvaraRadera