onsdag 18 mars 2009

Inte igen

Det känns som om jag håller på att bli sjuk. Igår kände jag mig hängig på kvällen och ikväll känns det likadant. Ont i huvudet, svider i ögonen och irriterad i halsen. Jag vill inte bli sjuk igen. Har absolut inte tid att ligga hemma och vara småsjuk. Har tenta om två veckor, måste jobba och stå i.

Idag har jag pluggat med flickorna, blev nog tyvärr inte så mkt klokare men har iaf massa frågor att ställa till fröken imorgon på seminariet. Vi satt länge och gnugga de små grå. Sedan blev den en lång promenad för min del. Jag gick runt i city i nästan två timmar. Skönt i vårvädret men kanske inte så smart när man känner sig lite krasslig. Men eftersom jag hade stämt träff med två tjejer från JMK-tiden så kändes det onödigt att åka hem emellan. Det var kul å träffa dem igen och vi bestämde genast att vi måste ses igen. För att det verkligen skulle bli av så satte vi en tid! Duktigt värre! Är så lätt att säga att man måste ses snart igen. Planera säger jag bara annars är det lätt att det inte blir av!

Nu ska jag BARA göra en sista sak inför morgondagen, sedan ska jag ta en dusch och glo på film med min sötnos. Han har för övrigt varit och intervjuats inför spelningen på Mosebacke. Glammigt värre!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar