fredag 20 mars 2009

Skönt med helg!

Idag är det äntligen fredag! Jag har inlett morgonen med att supertvätta. Eftersom ingen annan hade bokat i tvättstugan så tog jag mig friheten att ta två maskiner till. Så skönt att få allt tvättat på en gång. Nästa gång är det Johans tur att tvätta, tycker ni inte det?

Igår har vi finbesök från Gbg. Mysigt och roligt och träffa personer man inte träffat på lääänge! Jag lagade lax med pressad potatis, sallad och (färdig) vitvinsås som jag bara tillsatte lite persilja i. Till Johans förtjusning gjorde jag Emas efterrätt också. Känns lite vardagslyxigt med efterrätt på en torsdag. Men gott va det!

När jag är färdig med tvätten hinner jag precis slänga i mig lite rester innan det är dax att åka till jobbet mitt. Sedan är jag ledig både lör och sön. Jag och Johan har bestämt oss för en långpromenad på lördag. Efter det ska jag på klassfest, roligt värre ska det bli. Söndag får väl bli en fixar-dag.. igen.

Vad ska ni göra i helgen?

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar