måndag 9 mars 2009

Yäh!

Two down, one to go! Nu har jag kommit en bit på vägen. Ska bara avsluta novellen, sedan kan jag göra ett djupdyk ner i Hultmans lilla röda och grammatikens underbara värld (läs med ironi i rösten). Tur att man har lätt för sig när det gäller saker som regler och så vidare. I feel blessed. Jag vet att många andra måste kämpa och lider när det gäller att plugga in saker. Bara teoriprovet är en mardröm för vissa på deras väg på det efterlängtade körkortet. Men jag skäms inte för mig, jag har lätt att lära (vissa saker iaf) men å andra sidan så är jag inte särskilt bra på praktiska saker, jag är klumpig utav mig och lite lat när det gäller träning och så vidare.

Nu ska jag skriva slutet på novellen 0ch sedan göra fint och laga mat till min sötnos så han hinner äta innan han drar och repar med bandet.

Ema - Dega så mkt du bara kan nästa vecka! Vem vet när du får chansen igen?? Vi längtar massa till påsk. Hoppas verkligen att lillen har kommit ut då!

1 kommentar:

  1. hihi det ska jag och jag drömde faktiskt att han kom tidigare så vi kan väl hoppas att det var en sann dröm!
    Skriv på nu!
    Kram

    SvaraRadera