torsdag 12 mars 2009

Jag vann!!!

För några veckor sedan skickade jag in ett litet vykort till Damernas Värld där jag skrev varför just jag borde vinna en av parfymerna de lottade ut. De gillade tydligen mitt svar för idag så kom parfymen på posten.

Lacoste Love of Pink Edt i gruppen Parfym / Parfym hos Beauty By Grooming (0461545r)

Lacoste "Love of Pink"

Yippeeee! Och gott luktade den också. Det förtjänade jag! För jag var så duktig på mitt prov igår. Skulle bli ganska förvånad om jag inte klarat det...

Jag fick även ett paket från Accessoara som jag hade beställt två armband och lite hårprylar ifrån. För ett tag sen så köpte jag ett torrschampo från Lee Stafford som jag är helt såld på och nu har jag köpt hem en hel drös med hårsprayer av olika slag. Hoppas att de faller mig lika väl i smaken som torrschampot.

Nu ska jag njuta av den här kvällen och lukta på min nya parfym som bara kosta mig ett vykort och ett frimärke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar