tisdag 17 mars 2009

Seg-ida

Jag är seg idag. Som alla andra dagar. När jag inte har en tid att passa så kommer jag liksom inte upp ur sängen. Jag vaknar inte eller ja, vägrar att vakna kanske är en bättre beskrivning. Nu är jag iallafall lite på g. Jag tänker gå ut på en promenad och göra lite ärenden. Ni vet, slänga skräp, lämna tillbaka en bok på bibblan, lämna in skor på klackning. Men högst på listan står: BOKA TVÄTTID. Tvättkorgen svämmar över! Det är inte ofta jag låter det gå så långt men, har väl varit extra lat på sistone antar jag.

Sedan så måste jag ringa min chef, jag har nämeligen fått för mig att jag inte kommer få jobba så mkt som jag behöver i sommar vilket vore katastrof! Fick lite dåliga vibbar när vi pratade senast. Hoppas verkligen att så inte är fallet. Isåfall måste jag ju säka ett annat jobb, och då är det bråttom! Hatar jobbiga samtal i dubbelbemärkelse.

Sedan så har jag ett härligt möte med min kurslitteratur, jippie! Dax att ta tag i sitt så kallade liv! / Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar