måndag 23 mars 2009

Moi moi moi

Listor är roligt! Här kommer en till!

Lovar du att vara ärlig? Yes

Du heter: Ida (Louise Charlotta)

Smeknamn: Älskling =P

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj vad svårt, "I don't want to miss a thing med Aerosmith" kanske...

Beroende av: Saltgurka

Vad tror folk om dig?: Eum, ja vad tror ni... I skolan kallar de mig för facit så, att jag är duktig och präktig kanske.

Stämmer det?: Nja, pluggar inte så mycket som jag borde men visst kan jag förstå det.

Vad får du oftast komplimanger för?: Min hy och min hårfärg...

Vad säger du för att imponera på någon?: Hahahaha, att min pojkvän är tre år yngre (?)

Hur imponerar man på dig?: Intellekt och humor kommer man långt med

Brukar du skratta för dig själv?: Jo vars men inte lika mkt som Johan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "15-21, men jag får väl höra med någon annan. Tänkte att det bara var så lätt att bara byta rakt av eftersom du jobbar dem också =)"

Var bor du?: Kungshamra i Bergshamra i Solna

Trivs du där?: Jo vars, ska inte klaga

Äger du några converse: Ja två par

Sprit, cider, vin eller öl: vin helt klart

Brukar du bli för full: Det händer

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Puckon

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: Ja det är Ida

Vem ringde du senast?: Johan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att någon hade en bil till salu

Antal timmar sömn inatt: 6,5 timma

Sov du ensam: Nej med Johan såklart

Brukar du komma i tid: Alltid. Kommer jag sent så har det hänt nåt

När mår du bra: När alla gör som jag vill...

När blev du fotad senast: I lördags kanske?

Hur känner du dig nu: Lat

Vanligaste färg på dina kläder: Kan det vara svart kanske?



Vad tycker du om fötter: Inte det vackraste som skådats men jag skäms inte.

Vad saknar du: En vovve

Hade du en bra kväll igår: Helt ok

Favorit dryck på morgonen: En riktig god juice, gärna blodapelsin

Rakar du benen: Det händer

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23-tiden

Är du blyg?: Inombords

Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr

Vill du hellre ha mail än brev: Mysigt med brev men mer effektivt med mejl så... mejl.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men attraktion...

Har du spytt offentligt: Det var länge sedan

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle inte vilja vara kille för en enda dag med jag skulle väl prova på allt och lite till.

Är du nöjd med ditt liv: Nej, det blir jag nog aldrig

Är du bortskämd: Ja på flera sätt. Kärlek, snäll familj, det går bra i skolan, har ett jobb.. need I say more?

Vad gör du i morgon: PLUGGA!!!

Vad är det värsta du vet?: När puckade människor säger puckade saker.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 1000 kr kanske, beror på.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vad ska man svara... pass?

Vad längtar du till?: Jag vill ha vår... NU!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jättebra vänner

Vad använder du för shampoo?: Tigi Bed Head Brunette Goddess

Vad är det finaste du fått?: Det kan jag inte säga

En speciell dag du minns: När min syster gifte sig i somras

Hur gammal är du: 24... ett tag till

Tycker du om någon just nu: Johan såklart

Du samlar på: Skor och väskor

Gröna eller röda äppeln: Gröna... men jag tål dem inte..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma om jag är ledsen, Johan om jag är arg

Gillar du golf: Minigolf är kul

Vilken tid gick du upp idag: 6.40

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Klart

När grät du senast: Igår... när jag kolla på Beck.. (ja vet..)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet och åka på semester

Bär du glasögon eller linser: Numera läsglasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej nej nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: sent... 10...

Har du piercing: Hål i öronen

Vill du gifta dig: Ja...

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Solarium? Nej

Är du bra på att laga mat: Bra och bra men jag tycker att det är kul

Är du flygrädd: Nej inte direkt

Hur vig är du: Inte alls

Är du musikalisk?: inte för fem öre

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola, tyvärr

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys Half baked

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Tycker du om sushi: Love it

Vad äter du helst när du ser på film: Chips.. och godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Börjar få

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll helt klart

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har hänt

Biter du på naglarna: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du:Träna? Motionera?

Senaste låt du hörde: Beyonce - If I were a boy

2 kommentarer:

  1. Ooooo vad många spännande frågor o svar.
    Kram på dig
    Lotta

    SvaraRadera
  2. oooo en lista :) Den snor jag och svarar på hihi

    SvaraRadera