tisdag 31 mars 2009

Idag har jag varit duktig

För det första gått upp tidigt, stor eloge till mig som vanligen latar mig fram till halv tio en dag som denna.

För det andra pallrade jag mig in till stan och gick på ett frukostseminarium på Berghs tillsammans med några morgonpigga klasskamrater. Efteråt gick vi och tog en fika och snacka om utbildning till både höger och vänster.

Sist men inte minst så har jag vart ute och provat mina nya skor. Inte vilka skor som helst, nej träningspjux! Jag har vart ute och sprungit, eller iallafall försökt. Benen gav upp före lungorna, det var jag inte beredd på. Är man otränad så är man. Men med Spanien och bikinisäsong i tankarna ska det nog bli ändring på detta! Här ska kommas i form. Fjantig som jag är har jag bestämt mig för att bojkotta bikinin i sommar och köra på.... baddräkt. Har fortfarande inte riktigt accepterat mina fula ärr på magen och har därför införskaffat mig modernare version av den tråkiga baddräkten.
Ellos, 199 kr

Men dagen är ju inte slut än... och stegräknaren visar ännu inte 10 000 steg, mitt nya minimum per dag. Så får väl plugga en stund och sedan ge mig ut i spåren igen! Vad gör ni i vårsolen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar