måndag 6 april 2009

Blivande...

...bilägare?

Tja, varför inte. Pappa ringde förut när jag var inne i stan och berättade att de lyckats pruta ner en bil som kunde vara nåt för Johan och mig. Så på onsdag kanske jag och Johan kan titulera oss bilägare. Inte så mycket att komma med nu när våra syskon förökar sig men man måste ju börja någonstans... Och barn är inte särskilt aktuellt för vår del så vi tar en bil istället =)

Kände mig lite "blond" när jag pratade med en tjejkompis i telefon förut:

M - Vad är det för bil då?
Jag - eeh.. eum... en grön

Hahaha, nu vet jag att det är en Nissan Primera, årsmodell 1997.

Nu ska jag fetta mig vidare med en onyttig toast, ingen AnnaSkipper-diet här inte. Har måndags tv-kväll som vanligt när Johan repar: Familjen Annorlunda följt av Spårlöst. Det är grejjer det!

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar