tisdag 7 april 2009

Ut och in

Ut med vinter och in med våren! Idag har jag hängt undan min tjocka vinterjacka och ställt undan vinterskorna. Fram med ett par ballerina och snart ska jag ut i solen och läsa en bok nere vid Edsviken hade jag tänkt. Nu är äntligen våren här!

Idag har jag äntligen vaknat på rätt sida, slutat tjura och börjat njuta av vårsolens värme! Jippie!

Lotta - Ta med di gamle och kom hit och hälsa på snart! Det är så vackert här nu nere vid slottet och allt!

Kram kram

----------------------------------------------------
Så fick man lite oväntat besök... hade glömt att de skulle mäta radonhalten här i dag...

1 kommentar:

  1. Hej! Ja jag ska ta och putta in de gamle i bilen snart och komma till er. Min lille far har varit lite krasslig...men nu får han rycka upp sig när han blivit gammelmorfar. Har visat filmen när jag var uppe hos er i jan. Kan tänka mig att det är fint nu när det våras.
    Kramar Lotta

    SvaraRadera