torsdag 16 april 2009

VIlken väckning

- Hej det är bredbandsteknikern, hur hittar jag till din del av gatan?

*suck* Jag log och sov. Klockan var strax efter 8:00. Jag bor inte på en gata... Ja, ja det var bara att slå sig på kinderna och försöka vakna till liv. Jag lyckades förklara hur köra in i den här djungeln och han hittade. Besöket resulterade i ett nytt modem och nu ska allt funka finfint. Jaja, vi får väl se. Nu ligger jag i valet och kvalet. Koka kaffe och försöka skriva klart essän eller retirera in till sängen igen?

På tal om sängen, i natt så drömde jag en så sjuk dröm. Jag drömde att Johan av något outgrundlig anledning dragit våra gardiner i sovrummet åt sidan så att vem som helst kunde ställa sig och kolla in. Och eftersom det var 1000 grader varmt så sov jag utan en tråd på kroppen( vanligtvis är jag frusen och fullt påklädd). Jag blev väckt av att det stod tre herrar med asiatiskt ursprung och glodde på mig. Den ene ville döda mig. Vill någon göra en drömtydning på den drömmen? Ja, jag vet jag är knäpp. Vad jag inte visste eller vet hur jag ska tolka är herrarnas ursprung? Kan iofs bero på att jag nästintill bor vägg i vägg med ett hus fyllt av utbytesstudenter. Det kanske var det mest troliga helt enkelt. Något i drömmen som var troligt.

2 kommentarer:

  1. Kan inte komma på så mycket mer förklaring än att du är genuint störd ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du läst något läskigt...men jag känner inte igen stig larsson i din dröm...det är nog någon annan bok
    kram Lotta

    SvaraRadera