söndag 5 april 2009

Taskigt

Tänk om man hade varit ledig igår. Inte ett moln på himlen och solen som värmde så gott. Nej jag stod inne hela dagen och stirrade surt på de glada kunderna som kom in för att köpa grillkol och annat smått å gott.

I morses när vi vaknade så.. regnade det. Jippie. Det blir en inomhus dag. Vi har iaf fått tummen ur och satt upp de sista hyllorna, limmat lite IKEA-blommor på väggen. Som bäst ligger jag och skriven en införare till AIK.se/innebandy som ska skickas in ikväll. Killarna kvitterade till 1-1 i matcher i fredags mot Uppsalas Storvreta. Nu hoppas jag på seger på tisdag i Solnahallen. Har lite egna motiv till det...

Ikväll ska det mysas iallafall. Jag ska laga något gott hade jag tänkt. Böngröta och ris. Låter det gott?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar