måndag 20 april 2009

Måndag

Sov på tok för länge idag så det blev till att skynda sig med morgonbestyren. Jag kände mig lite trött efter helgens bravader. På tal om helgen så hade jag jätteroligt nere i Linköping! Kul att träffa folk, gamla som nya bekantskaper. Men självklart var höjdpunkten... den där gigantiska pizzan som jag och Natta delade på i söndags.. den förtjänar helt klar att ätas igen. Mums. Hehehe, skämtåsido det kändes som en riktigt lyckad kväll! (Om någon är intresserad så har jag bildbevis på att Natta kan gråta av smärta!)

Idag har jag tillbringat några timmar i skolan. För en gång skull så hade vi en bra gästföreläsare på Strimman (gästföreläsningar vi tvingar uthärda lite då och då). En gammal murvel som gått över till den mörka sidan... medieträning. Två intressanta timmar! Vi vill ha more of where ever that came from!

Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av resten av kvällen. Borde läsa några texter... och skriva ut lite saker... men.. orka!

Go kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar