fredag 3 april 2009

Tung dag

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Idag känns det lite tungt. Inte huvudet utan sinnelaget. Tentan gick riktigt dåligt. Men inte bara för mig, för alla. När jag slog upp första sidan så svartnade allt. Det blev en blandning av gissningslek och försök att lösa uppgifterna framför mig. Jag har ingen förhoppning om att klara tentan utan har siktet inställt på att få göra omtenta. Tre veckor tills man får svar.

Men på kvällen hade jag riktigt roligt! Efter tentan så gick vi och käka pizza och drack lite gravöl. Sedan gick vi vidare till en pub. Senare på kvällen spalde Älsklingen på Mosebacke. Han var så duktig. Eller det är klart de va ju alla duktiga. Men Johan var bäst är klart. Lite partisk får man väl vara?

Nu är det jobb som gäller ikväll och hela dagen imorrn. På söndag vill jag ha sol för då ska jag och baby ut på mysig promenad.

Nu ska jag lata mig på soffan en stund till innan det är dags att sticka till jobbet!

Vad ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar