måndag 27 april 2009

Vadå måndag? Vart tog helgen vägen?

Känner mig snuvad på konfekten. Helgen försvann så snabbt att jag inte hann märka av den... Tröttare än trött i fredags, jobb i lördags och sedan lite vindrickande me grabbarna i Spånga... (ni hörde hur kul det var va?). I söndags hade jag tänkt mig massa saker. Men kom bara så långt som Konsum och baksidan på vårt hus. Sista boken i Millennium-trilogin och en solstol i några timmar. Det var najs. Det var också hela min helg.

Idag har vi haft första föreläsningen i Grafisk Form. Kändes väl som att det var ganska onödigt att ta sig ut till Flempan när kurslitteraturen var det enda värda som presenterades under två hela timmar. Känns som ganska enkla poäng för min del då jag i princip redan gjort exakt det som krävs för att klara kursen. En skön avslutning på terminen för min del med andra ord. Om jag nu bara kunde få böckerna som jag reserverat på Biblioteket.se så kan det bli en billig sådan också. Tålamod.

Nu är datorn på lagning också. Hoppas att det inte tar alltför lång tid... Nej nu ska jag skriva färdigt min mottaganpassning (man ska skriva om en svår text så att den passar för en 12-åring, jag ska skriva om ekologisk odling).

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar