tisdag 21 april 2009

Mycket på g

Idag har det gått i ett. Tur att jag har en snäll sambo som fixa frukost imorse så att jag slapp hasta iväg till skola på fastande mage. Ännu en dag bortkastad på ett värdelöst seminarium och en om möjligt ännu värre föreläsning. Tur att man har läshuvud och klarar sig på egen hand säger jag bara.

Idag gjorde jag även min val inför nästa termin. Det var egentligen bara en fråga om i vilken ordning man vill läsa b-kurserna. Hoppas att jag valde rätt!

Imorgon står det tvätta med stora bokstäver på schemat! Sedan plugga plugga plugga. Och så ska jag betala räkningar och fixa en trafikförsäkring till pärlan. Låter det som en rolig dag? Nej.. kan inte mer än att hålla med. Men efter storstädningen som skedde på rekordtid idag så kan jag iaf glädja mig åt att få plugga i en ren lägenhet.

Yippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar